Joybox

Kreatív promóciónk: dobozba zárt életöröm!


Szeretnél egy olyan új promóciós módszert alkalmazni, amivel mágnesként lehet vonzani a fiatalokat? Mennyivel tudnád növelni eladásaidat, ha a régebbi vásárlóid mellett költséghatékony és divatos megoldást találnál arra is, hogy egyszerre közvetlenül megszólíts, mondjuk, 10 000 diákot?

A legtöbb értékesítő nagy álma, hogy a termékéről a 18-30 éves korosztály tagjai beszéljenek. Ők már a jövő zenéjét hallják, és övék az akarva-akaratlanul véleményformálóként fellépő korosztály.

Egyrészt az ő vásárlóerejük a jövőben folyamatosan növekedni fog. Másrészt ma megfordult a régebbi nemzedéki logika, és a fiatalokat igyekszik utánozni mindenki. Ez a fiatalosságra vágyó idősebbekre ugyanúgy igaz, mint a szabadabb és önállóbb életvitelükre áhítozó fiatalabbakra.

Ha ezt a korosztályt eltalálja egy jó akció, az mindig divatot szül, ami számodra a siker kezdete.


Milyen promóciókat kedvelnek a fiatalok?

Nehéz beismerni, hogy sokszor már nem mi vagyunk a fiatalok. És könnyű elfelejteni, hogy mennyire mást gondoltunk a világról fiatalon, mint idősebb kollágáink, szüleink. Könnyű lenne azt mondani, hogy a mi is fiatal felnőttek ízlését köztudottan nehéz eltalálni. Hogy ŐK mindent unnak, amit egyszer már láttak valahol, és lenézik az olyan marketingcsatornákat, amiket a múlttal és a hagyományos, őszülő szakállas marketinggel társítanak.

Sokszor haljjuk, hogy szinte jobb egyáltalán nem reklámozni nekik, mint úgy megszólítani őket, mint más korosztályokat. Hiszen ők legyintenek a régi ötletekre, és a más csoportoknál működő promóciós megoldásokba való befektetés esetükben sokszor kidobott pénz. Mi ne mígy gondoljuk. Mert emlékszünk saját magunkra, hallgatunk fiatal kollégáinkra.

De kik ők? Sokszor ők az ifjú titánok, akik folyton valami újat találnak ki: ők a nagyvállalatok és a már befutott „nagy öregek” legszörnyűbb rémálma, mert mindig újdonságot és eredetiséget várnak attól, akitől vásárolni fognak.

Pedig az igazi nyertesek azok, akik nekik is kitudnak találni egy nekik való promóciót! Hiszen a vírusreklám, az élőszó útján való, spontán hírverés ehhez a nemzedékhez kötődik. Tőlük indul minden, ami divatos lesz, és ők rengeteg pénzt hajlandók kiadni arra, amiről egyszer eldöntötték, hogy menő.

Kérdésed van?


Diktálj te a divatdiktátoroknak!

Egyetlen feltételnek kell eleget tenned ahhoz, hogy korunk társadalmában rád figyeljenek. Menő promócióval kell előállnod a fiatal felnőttek számára.

De ha azt akarod, hogy a fiatalok rólad beszéljenek, akkor ne ajánljunk semmi olyasmit, amit valahol már látott a világ. Az ismerős promóció ebben az esetben rossz promóció.

Mi egy olyan ötletet fejlesztettünk ki, teszteltünk és alkalmazunk sikerrel a 18-30 év közötti, főiskolás és egyetemista célcsoportoknál, ami Magyarországon szinte teljesen új promóciós kezdeményezésnek számít.

Egy kis promóciós pszichológia

Adj kölcsön, ajándékozz, kóstoltass, ha azt akarod, hogy kiváltsd leendő ügyfeleidből az egyik legmélyebb kulturális reflexünket, ami viszonzásra serkent.

Robert Cialdini, a befolyásolás és meggyőzés pszichológiájának nagymestere óta mindenkinek, aki promócióval foglalkozik, ismerős a legfőbb alapelv ezen a területen: „ajándékozz, mielőtt tarolnál”, vagy „ajándékozz, mielőtt kérnél”!

A viszonzás parancsolata az, ami ilyenkor vásárlásra késztet, akár fiatalokról, akár idősebbekről van szó. Kiskorunk óta belénk nevelték, hogy ha valakitől kapunk valamit, azt meg kell próbálnunk viszonozni. Ez az elv a világ minden társadalmában megtalálható, sőt maga az emberi társadalmak kialakulása is nagymértékben köszönhető a viszonzásnak.

Ajándékozz, de hol és mit?

Az ajándék erejének nem tudunk ellenállni. De ehhez olyan pontosan kell megállapítani a célpontot és a helyszínt, mint a lövöldében, hogy az ajándékozás ne csupán nemes, de üres gesztus, hanem valóban hatékony promóciós csatorna legyen.

Mint minden nagy ötlet, a mienk is egy egyszerűnek tűnő, de letisztult és hatékony elgondoláson alapul.

Évente két alkalommal, tavasszal és ősszel meglátogatjuk a főiskolákat, egyetemeket, ahol a becserkészett célcsoport tagjai ilyenkor nagy számban nyüzsögnek.

Lecuccolunk a portánál, és a termékek mellé állítjuk csinos és rokonszenves hostesseinket, akiken megakad a szem, és akik minden erőfeszítés nélkül jól értenek a célcsoport nyelvén.

Promóciónk lényege: egy ebben a formában még soha nem látott, egyedi dizájn dobozt adunk át a pulthoz érkező diákoknak, amiben az általad kínált termékek, szolgáltatások vannak.

Ajándékozz Joy Boxot!

Mert számtalan előnye van annak, ha te is benne vagy egy olyan változatos tartalmakban gazdag, korszerű formában tervezett ajándékkosárban, a Joy Boxban, ami garantáltan feldobja az egyetem hangulatát. Ebben az extra ajándékdobozban a fiatal nemzedék tagjai olyan válogatott minőségű, változatos termékeket kapnak, amik kölcsönösen erősítik egymást, és a Te terméked eladásához is optimális környezetet teremtenek.

A mi promóciós ötletünk nem fullad bele a mindent elöntő reklámzajba úgy, mint sok más ajándéktermék és kóstoló.

Kiemelkedően költséghatékony megoldás, amivel a csali terméked értékének többszörösét kapod vissza rövid időn belül. A Joy Box menő csomagolását mi biztosítjuk, a költségek pedig az ajándékozók között megoszlanak, és ezáltal alacsonyak.

Az időzítés és a célcsoportra koncentrálás hajszálpontos, ezzel minimalizálódik a meddőszórás, sőt rendszeres kommunikációs viszonyt építhetsz ki a vásárlóiddal.

Terméked, szolgáltatásod vagy kommunikált információd trendi újdonságként jelenik meg fiatal célcsoportod előtt. Valami olyanként fognak emlékezni rá, ami megtöri egy tanulással (vagy céltalan csellengéssel) eltöltött nap unalmát, és friss színfoltot visz bele a napjukba.

Pozitív, fiatalos üzenetet közvetítesz ezzel az egyedi ajándékdobozzal, és így azonnal közelebb kerülhetsz azokhoz, akik csak az általuk hitelesnek érzett cégeket engedik magukhoz közel: a fiatalokhoz.


Ez az első lépés ahhoz, hogy trendivé, divattá válj

Ha te is nagyobb sikereket szeretnél elérni a fiatalabb korosztály megszólításában, akkor kattints ide, és kérd Joy Box promóciónkat!

Ajánlatot kérek
Kérj ajánlatot